En potentiell tredjetröja?

Gårdagens förlust är ett minne blott. Nu tittar vi framåt mot onsdagens hemmamatch mot Södertälje - en match där det förhoppningsvis kommer en hel del publik till Malmö Arena. Med fokus på lite annat hittade jag en matchtröja skapad av Fredrik Gustafsson som verkligen föll mig i smaken. Han driver bloggen Hockeymode, en sida som också tilltalar mig. Här bjuder han på snygga tröjdesigner och då bland annat tröjan nedan, som skulle kunna fungera som en tredjetröja för Malmö Redhawks räkning.

 

Design på tredjetröja, retrotröja

 

Vad tycker ni läsare om dressen?

 

/Winnberg


Kommentarer
Postat av: R

Jäkligt sjysst.. Men tredje tröjan i år är rosa :)

2011-10-15 @ 17:32:19
Postat av: Johan

Snygg. Såg att man för någon månad sen hade tagit fram en MIF tröja med Skånegripen på. Det vore något!

2011-10-15 @ 22:13:17
Postat av: Winnberg

Årets tredjetröja är, om jag förstått det hela rätt, den svarta som använts borta mot såväl Rögle som Leksand. Den rosa kommer bara användas i onsdagens match mot SSK

2011-10-16 @ 01:00:55
URL: http://redline.webblogg.se/
Postat av: Kramsnitch

Tröjan hade passat utmärkt om vi hade tagit bort den fjantiga höken och gått tillbaka till Malmö IF.

2011-10-16 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0