Klasen presenterad och klar

Och där är han klar för spel i Malmö Redhawks. Linus Klasen alltså. Ett treårskontrakt är undertecknat och klart. Ett kontrakt som är skrivet helt utan klausuler.

 

Hugo Stenbeck var också på plats. Blev en del riktigt sköna bilder på Klasen och Hugo, bilder som säkerligen kommer att cirkulera ute i diverse media under dagen.

 

Klasen själv meddelade han var väldigt glad över att vara här och han ska göra allt för att föra Malmö tillbaka till svensk hockeys finrum. Jag ska inte säga att jag varit världens största fan av Klasen tidigare, men jag är helt övertygad om att detta kommer att bli hur bra som helst.

 

Jag låter min bloggkollega återkomma med fler analyser senare under dagen.

 

/Winnberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0