Mina hallar/arenor

På lördag är det alltså dags att sätta foten i en arena jag aldrig ens har varit i närheten av att befinna mig i. Därför känner jag att det är läge att rada upp de platser där jag faktiskt sett Redhawks spela.

 

Malmö Isstadion, Malmö

Malmö Arena, Malmö

Kirsebergs Ishall, Malmö

Färs & Frosta Sparbank Arena, Lund

Ängelholms Ishall, Ängelholm

Lindab Arena, Ängelholm

Telenor Arena, Karlskrona

Dackehallen, Tingsryd

Sunnerbohov, Ljungby

Växjö Ishall, Växjö

Arena Oskarshamn, Oskarshamn

Bredstorpshallen, Tranås

Borås Ishall, Borås

Katrinhallen, Mariestad

Nobelhallen, Karlskoga

Behrn Arena, Örebro

ABB Arena, Västerås

Hovet, Stockholm

Gränby Ishall, Uppsala

Läkerol Arena, Gävle

Tegera Arena, Leksand

FM Mattsson Arena, Mora

Kjaer & Lassen Arena, Rungsted, Danmark

Rödovre Sköjte Arena, Köpenhamn, Danmark

Herlev Sköjtehall, Köpenhamn, Danmark

Salzburger Eisarena, Salzburg, Österrike

KEB Schoren, Langenthal, Schweiz

Eishalle Bäretswil, Bäretswil, Schweiz

 

Med reservation för att jag skulle ha glömt bort någon så kommer jag upp i 28 hallar. Men då snackar vi endast om A-laget. Således kommer Skellefteå Kraft Arena inte att läggas till under helgen.

 

Nästa säsong kan det faktiskt rassla till med en del nya hallar/arenor. Södertälje kommer att åka ur Elitserien och då finns möjlighet att plocka Axa Sport Center. Det är absolut inte otroligt att MODO gör SSK sällskap och tittar vi vad som kan komma upp nerifrån så är Huddinge en god kandidat för att peta undan Tingsryd. Dessutom bygger Örebro nytt. Och det är banne mig dags att göra ett besök i Gärdehov i Sundsvall. Men det tar vi till hösten.

 

/Winnberg


Kommentarer
Postat av: Oskar

Kjaer & Lassen Arena måste ju vara höjdpunkten. Kul att ni har börjat blogga!

2011-03-31 @ 17:20:12
URL: http://oskarshandboll.blogg.se/
Postat av: Winnberg

Jasså, du har redan hittat hit :)



Kjaer & Lassen slår aldrig fel. Särskilt inte om man ser till vilket sällskap man hade med sig dit! Ska börja läsa din blogg lite nu när det inte är lika galet mycket i plugget.

2011-03-31 @ 17:42:54
URL: http://redline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0