Jättebud på "Ante"

Sportbladets Sillyblogg rapporterar i dag om att Andreas Thuresson har erbjudits ett drömkontrakt av Malmö Redhawks. Ni som frekvent läser bloggen vet att jag håller "Ante" som min absoluta drömvärvning och det hade smakat mumma om han valt att flytta hem och göra Malmö Arena till sin hemmaplan.

Jag tänker dock inte ropa hej innan vi är över bron. Jag håller inte Bladets källor som alltför tillförlitliga och väntar med spänning på vad MrMadhawk har att säga i ärendet. Vi lär hursomhelst få anledning att återkomma i turerna kring Thuresson.

/Winnberg

Kommentarer
Postat av: Anton B

Ja vi kära bloggläsare vet att det är din personliga favorit ;) Bara att hålla tummarna att det finns någon sanningshalt i Stockholmarnas avslöjande! Synd att inte Tellan anslöt också då hade nog Thure sagt "ja" direkt! Fortsätt blogga!

2011-06-08 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0