Hoppas att det inte blir Elitserien för "Ante"

I dag, på Nationaldagen, drar Expressen fram ryktet att MODO rycker i Andreas Thuresson igen, något som Örnsköldsviks Allehanda släppte redan för flera veckor sedan. Men nu verkar det inte enbart vara Markus Näslund som fått upp ögonen för Tyringesonen, även Färjestad uppges vara intresserade.

 

Som jag skrivit flera gånger tidigare så är Andreas Thuresson min absoluta drömvärvning till Malmö Redhawks och jag hoppas därför innerligt att jag slipper se honom i något annat svenskt lag. Jag har dock svårt att se att han skulle flytta hem, om han får ett nytt förslag från Nashville Predators vill säga. Jag tror han vill fortsätta att köra på andra sidan pölen, och det är väl också just det som framkommit så fort han ryktats till Europa och Elitserien.

 

/Winnberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0