På väg mot Norge

Självklart finns bloggen på plats i Norge i kväll när Malmö Redhawks gästar Sparta Sarpsborg. I skrivande stund lämnar vi Malmö för att rulla in i oljans land i lagom tid innan nedsläpp.
Jag vill redan nu säga att blogginlägg kring matchen kommer att dröja till sen kväll eller möjligtvis natt. Jag har ett par timmar på mig att formulera ihop något finurligt, så någon text jag åtminstone se till att prestera. Om jag inte tömt skallen fullständigt under liverapporterandet (jag hoppas vid min Gud att den inte strular i kväll!) samt skrivandet till www.malmoredawks.com.
Som ni säkert redan vet så finns varken Linus Klasen eller Emil Carnestad på plats i Norge. Marek Hascak och Simon Karlsson ser ut att ta deras platser.
Sparta Amfi blir för övrigt den 29:e hallen/arenan som jag ser Malmö Redhawks A-lag spela match i. Troligtvis blir det ett litet jubileum i Hamburg, när Redhawks genrepar inför säsongspremiären.
/Winnberg
Självklart finns bloggen på plats i Norge i kväll när Malmö Redhawks gästar Sparta Sarpsborg. I skrivande stund lämnar vi Malmö för att rulla in i oljans land i lagom tid innan nedsläpp.

Jag vill redan nu säga att blogginlägg kring matchen kommer att dröja till sen kväll eller möjligtvis natt. Jag har ett par timmar på mig att formulera ihop något finurligt, så någon text jag åtminstone se till att prestera. Om jag inte tömt skallen fullständigt under liverapporterandet (jag hoppas vid min Gud att den inte strular i kväll!) samt skrivandet till www.malmoredawks.com.

Som ni säkert redan vet så finns varken Linus Klasen eller Emil Carnestad på plats i Norge. Marek Hascak och Simon Karlsson ser ut att ta deras platser.

Sparta Amfi blir för övrigt den 29:e hallen/arenan som jag ser Malmö Redhawks A-lag spela match i. Troligtvis blir det ett litet jubileum i Hamburg, när Redhawks genrepar inför säsongspremiären.

Kvällens match följer ni förresten här!

/Winnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0