Mina tröjnummer

I dag valde Hannu Toivonen nummer 28. Helt klart ett överaskande val, åtminstone i mina ögon. Jag var helt hundra på att han skulle välja 33:an.

Det händer inte så mycket spännande i Hockeysverige just nu och därför tänkte jag delge er vilka nummer jag hade satt på Malmö Redhawks spelare, om jag fått välja efter eget huvud.

33 Hannu Toivonen
35 Pontus Sjögren

3 Robin Weihager
5 Tim Heed
6 Emil Carnestad
7 Alexander Ribbenstrand
15 J.D. Forrest
22 Daniel Josefsson
55 Tero Konttinen

4 Roger Ohlsson
9 Miroslav Lazo
10 Robin Alvarez
13 Morten Green
14 Robert Carlsson
16 Ponthus Westerholm
17 Pathrik Westerholm
21 Jesper Mattsson
27 Ivan Ciernik
28 Tomas Kollar
29 Alexander Barta
53 Lukas Ericsson
86 Linus Klasen

Många av er känner säkert till att jag är ganska allergisk mot höga nummer - och därför hade jag gärna sett att flera spelare hade valt betydligt lägre tröjnummer.

/Winnberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0