Härligt att det är igång igen

I dag smällde det alltså i Malmö Arenas träningshall. Malmö Redhawks är back in business. Bloggkollegan har ju redan berört ämnet och dessvärre satte jobbet stopp för min egen närvaro.

 

Vad kan man då dra för slutsatser av endast hörsägen? Ryktet säger att jag kommer att älska J.D. Forrest. Detta kommer dock inte ens nästan som en överraskning. Jag är svag för rörliga och pucksäkra backar, som dessutom gärna får vara något mindre rent storleksmässigt. Samtidigt får jag återkomma med en egen bedömning efter matcherna mot Sparta Sarpsborg och Sönderjyske.

 

# # #

 

Jag vet inte om ni noterat att det nu finns en länk till vår lilla blogg på HockeyAllsvenskans hemsida. Längst ner på www.hockeyallsvenskan.se finner ni en liten länk. Återstår att se om detta resulterar i ett högre besökarantal. Nu när vi lämnar den löjliga säsongen och kliver in i den riktiga siktar vi också på att höja såväl kvalitet som kvantitet.

 

/Winnberg


Kommentarer
Postat av: Hagbard

Uppskattar din/er blogg.



Tror ox JD kommer att bli en publikfavorit framöver.



Tack dessutom att du uppdaterade RedHawks hemsida med bilder! Eloge!!

2011-08-02 @ 00:27:13
Postat av: Winnberg

Kul att du gillar det vi skriver. Lovar att det ska bli en uppryckning på officiella. Jag har själv haft väldig låg motivation just där nu under sommaren, men nu ska vi börja ladda rejält inför säsongen som kommer - en säsong som förhoppningsvis blir den bästa på bra länge!

2011-08-02 @ 00:54:13
URL: http://redline.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0