Bagarväckning de luxe!

Nyligen väckt i denna arla morgonstud. Alarmet hann inte ens ringa. En småländsk vän tog istället hand om väckningen, då han trevligt nog via ett SMS meddelade att han fått napp på sin krok (Johan, detta är första steget till att inkludera den andra delen av det innehåll du önskar finna på bloggen). Jag kan bara säga grattis, Schtekarn!

 

Just nu spelar det ovan nämnda ingen större roll för mig. Om ganska exakt en timme rullar tåget ut från Lund C för att anlända utanför Malmö Arena drygt tjugo minuter senare. Därefter vankas bilfärd till MMX och sedan kanske lite mer (efterlängd) sömn på planet upp till Stockholm.

 

Nu låter det bara som att jag gnäller en massa, men det här ska bli en riktigt rolig resa. Jag är dock ingen morgonpigg människa, något som utan tvekan märks i skrivande stund. Men det är bara att bita i det sura äpplet och se glad ut - Västerbotten, here I come!

 

/Winnberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0