Kul att ni hittat hit och hänger med!

Efter midsommar har besökarantalet här på bloggen nästintill exploderat. Jag tänkte ta tillfället i akt att tacka er för att ni läser det som vi skriver. För egen del – även om jag är ganska bergsäker på att jag för även min kollegas talan här – är det extremt inspirerande att skriva när jag vet att ni faktiskt läser det!

 

Hoppas att ni känner för att skapa lite mer debatt framöver bara. För tillfället sticker vi kanske inte direkt ut hakan, ”om man säger” (citat Bent-Åke Gustafsson), men det är alltid av intresse att se vad ni tycker och tänker om diverse saker.

 

Avslutningsvis tänkte jag göra ett nytt försök att locka folk till Twitter. Jag tycker att det hade varit superkul om ni ville följa mig där. Jag ska erkänna att jag lägger en del ganska töntiga tweets – och en del som absolut inte handlar om hockey – men där går det att få ut allt man vill få (som inte är för långt) så oerhört snabbt. Därför tycker jag att ni borde hänga på! Bara att söka på C_Winnberg så finner ni mig.

 

Även Mattias finns på Twitter. Han är dock inte aktiv där just nu – och hävdar att han inte heller tänker bli det. Men om vi är en hel massa som börjar följa honom så tror jag att det blir svårt för honom att motstå. HockeyMatti är hans alias på det sociala mediet. Bara att följa!

 

Glöm förresten inte bort att det i dag bara är 33 dagar kvar till Malmö Redhawks gör sitt första ispass. Tiden går fort när man har roligt.

 

/Winnberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en intressant blogg så det är väl inte så konstigt att folk följer den.. Jag kollar den galna hökens blogg för avslöjandet av någon spelare sen går jag in här och intisifierar mina mina tankar och åsikter efter en fyndig sammanfattning av det senaste nyförvärvet :)

2011-06-29 @ 10:42:00
Postat av: Anton B

Jag som sfrev föregående inlägg..

2011-06-29 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0